Alle informatie van je medewerkers op één centrale plek doordat Moodle gekoppeld is. Een snel en makkelijk proces.
Alle informatie van je medewerkers op één centrale plek doordat Moodle gekoppeld is. Een snel en makkelijk proces.
Coop is een Nederlandse supermarktketen met ruim 300 winkels. Bij Coop zijn honderden mensen werkzaam. Van kassamedewerker tot afdelingschef, elke medewerker heeft zijn eigen vakgerichte opleiding die ze online via het Coop College volgen. Het Coop College maakt gebruik van het Moodle platform, opensource software voor elektronische leeromgevingen.
Door het grote aantal medewerkers kost het handmatig plannen en resultaten bijhouden van trainingen heel veel tijd. Daarom heeft XCESS een koppeling ontwikkeld tussen AFAS Profit en Moodle. Wanneer een HR-medewerker dan nieuwe medewerkers aanmaakt, volgt automatisch wie er welke cursus moet volgen.
Vanuit AFAS wordt een medewerker automatisch toegewezen aan de voor hem/haar relevante training. Via Moodle krijgt de medewerker een uitnodiging voor de training. De deelnemer volgt de cursus. De koppeling schrijft de trainingsresultaten automatisch bij in het digitaal personeelsdossier in AFAS Profit. Een efficiënt geautomatiseerd proces.
De HR-medewerker heeft in AFAS eenvoudig overzicht van de trainingen die de medewerker heeft gedaan en met welke resultaten deze zijn afgerond. En daarmee alle informatie van de medewerker op één plek. Een snel en makkelijk proces voor planning, het monitoren en vastleggen van het resultaat van trainingen door medewerkers. Met als resultaat overzicht, inzicht en meer tijd voor andere HR-werkzaamheden.
Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. Bellen mag natuurlijk ook via +31-33-433 51 51, Joris Smit.