De koppeling zorgt ervoor dat tickets automatisch aangemaakt worden vanuit de supportmailbox naar AFAS Profit incidenten en dossieritems waardoor je meer tijd krijgt voor het oplossen van calls ipv het registreren ervan.
Controleren supportmailbox
Het proces begint met het automatisch uitlezen en controleren van de mailbox, ook bijlages worden toegevoegd. Jij hoeft je mailbox niet meer bij te houden omdat de koppeling dat voor je doet.
Supportticket is bekend
Op basis van een mailbericht wordt een ticket aangemaakt. Als het afzenderadres voorkomt bij een contact of een organisatie, dan wordt het dossieritem daarop vastgelegd. In de onderwerpregel komt het ID dat hoort bij het dossieritem.
Supportticket is nog niet bekend
Bij een onbekend e-mailadres, wordt op basis van domeinnaam de juiste organisatie erbij gezocht. Het ticket-ID komt automatisch in de onderwerpregel. Alle correspondentie rondom het ticket wordt gebundeld onder dit ID nummer in het dossier in AFAS Profit.
Ticket afhandeling via AFAS Software
De tickets komen automatisch rechtstreeks bij de juiste supportafdeling. En kunnen verder afgehandeld worden via AFAS voor incidenten, workflows en dossiervorming.
Een klantvriendelijk proces
Heeft je klant support nodig, dan kan hij eenvoudig een mail sturen. Alle supportaanvragen komen in je centrale mailbox binnen. Hartstikke handig omdat daarmee al je gebruikers precies weten waar ze met hun supportproblemen en -aanvragen terecht kunnen. Inloggen op het supportticketingsysteem is niet meer nodig.