Supportdesk koppeling met tickets voor AFAS Profit

Supportmailbox naar tickets in Profit

Koppeling tussen jouw supportmailbox en AFAS CRM

Heeft jouw organisatie een support of helpdesk? Gebruik je AFAS als support systeem en voor de afhandeling van support tickets? Ontvang je veel supportvragen via een support mailbox? Gebruik dan onze support mailbox integratie met AFAS Profit!

De koppeling maakt automatisch alle supporttickets aan in AFAS CRM. En alle mailwisseling rondom een supportvraag wordt netjes geordend en overzichtelijk in AFAS CRM vastgelegd. Daarmee zijn alle reacties en correspondentie over hetzelfde incident, vraag of ticket gebundeld onder één dossieritem bij de Verkooprelatie in AFAS.

Een perfecte manier om de klantvriendelijkheid te vergroten zonder dat jij er meer werk aan hebt.

Deze koppeling is handig voor

Automatisch supporttickets in AFAS

Heb je een support mailbox en ben je veel tijd kwijt aan controle van mail, -adres, incident, dossiernummer en nieuwe tickets aanmaken of toevoegen bij bestaande tickets?

Dan is de koppeling van supportmailbox naar tickets in AFAS Profit CRM de uitkomst. De koppeling leest de mailbox uit en controleert email-adres, bijlages en of het ticket al bestaat.

Vervolgens ontvang jij automatisch de supportaanvraag in AFAS Profit CRM gekoppeld aan het dossier en de eigenaar van het ticket.

Zo houdt jij meer tijd over voor ticketafhandeling in plaats van controleren en invoeren.

Klantvriendelijk supporttickets mailen

Moet je voor support eerst inloggen in een ticketsysteem. En dan een ticket aanmaken? Of ben je regelmatig je wachtwoord kwijt? Dat kost je veel tijd en extra werk.

Eenvoudig je supportvragen mailen naar een algemeen mailadres zou makkelijk zijn. Daardoor kun jij weer snel verder met je werk.

Vergroot jouw klantvriendelijkheid zonder dat het jou tijd kost

De koppeling zorgt ervoor dat tickets automatisch aangemaakt worden vanuit de supportmailbox naar AFAS Profit incidenten en dossieritems waardoor je meer tijd krijgt voor het oplossen van calls ipv het registreren ervan.

Controleren supportmailbox

Het proces begint met het automatisch uitlezen en controleren van de mailbox, ook bijlages worden toegevoegd. Jij hoeft je mailbox niet meer bij te houden omdat de koppeling dat voor je doet.

Supportticket is bekend

Op basis van een mailbericht wordt een ticket aangemaakt. Als het afzenderadres voorkomt bij een contact of een organisatie, dan wordt het dossieritem daarop vastgelegd. In de onderwerpregel komt het ID dat hoort bij het dossieritem.

Supportticket is nog niet bekend

Bij een onbekend e-mailadres, wordt op basis van domeinnaam de juiste organisatie erbij gezocht. Het ticket-ID komt automatisch in de onderwerpregel. Alle correspondentie rondom het ticket wordt gebundeld onder dit ID nummer in het dossier in AFAS Profit.

Ticket afhandeling via AFAS Profit

De tickets komen automatisch rechtstreeks bij de juiste supportafdeling. En kunnen verder afgehandeld worden via AFAS voor incidenten, workflows en dossiervorming.

Een klantvriendelijk proces

Heeft je klant support nodig, dan kan hij eenvoudig een mail sturen. Alle supportaanvragen komen in je centrale mailbox binnen. Hartstikke handig omdat daarmee al je gebruikers precies weten waar ze met hun supportproblemen en -aanvragen terecht kunnen. Inloggen op het supportticketingsysteem is niet meer nodig.

Het geautomatiseerde proces op hoofdlijnen

Support mailbox koppeling met AFAS CRM

Automatisch ieder supportticket in AFAS Profit CRM

Gebruik je AFAS als support(ticket)systeem dan is een goede oplossing om je supportmailbox te koppelen. Een automatisch proces zorgt ervoor dat tickets automatisch en rechtstreeks aangemaakt worden in AFAS Profit CRM.

Zo heb je één centrale plek voor afhandeling en dossiervorming van alle supporttickets, namelijk AFAS Profit CRM. Dat geeft je meer overzicht in de status van je tickets en minder controleer en invoerwerk.

Voordelen van de koppeling van mailbox naar supporttickets in AFAS Software

  • Focus op afhandelen van tickets en supportaanvragen i.p.v. administratieve verwerking
    Niet elke keer je supportmailbox bijhouden, controleren en tickets overtypen
  • Klantvriendelijk proces zonder dat het jou extra werk kost
    Mailbox voor automatische supporttickets i.p.v. eerst inloggen en dan supportticket aanmaken
  • Klantdossier 100% up-to-date in AFAS CRM
    Borging van supporttickets in klantdossier – voor een 360 view van je klant in AFAS CRM inclusief supporttickets
  • Optimaliseer je werk- en supportprocessen
    Geen dubbel werk door het automatisch aanmaken van tickets en dossieritems
  • Alle reacties en communicatie rondom eenzelfde ticket overzichtelijk bij elkaar als dossieritem bij de klant in AFAS
    Lekker overzichtelijk en snel bij de hand

Wij richten de koppeling voor jou in

Koppelen is meer dan alleen een technische oplossing. Een betrouwbare koppeling vereist veel proces- en structuur kennis. Daarom wordt de koppeling van Mailbox naar supportticket in AFAS Software ingericht door ons team van ervaren experts. En heb jij daar geen omkijken naar.

Ontdek het gemak van de koppeling van supportmailbox naar tickets in AFAS Software

Wil jij ook jouw klant maximaal bedienen zonder dat jij er meer werk aan krijgt? Neem dan contact op.

Joris, Rob, Jeroen van XCESS

Meer weten?

Benieuwd hoe de koppeling van Supportmailbox naar tickets in AFAS Profit jouw organisatie vooruit helpt?

Ik wil contact

Automatisch proces voor tickets versturen uit de supportmailbox naar AFAS CRM

Eerst inloggen in het supportticketing-systeem is niet meer nodig

100% geïntegreerd met AFAS CRM

Supportmedewerker automatische koppeling AFAS en mailbox support

Meer tijd voor afhandeling van supporttickets

Een klantvriendelijk proces zonder dat het jou tijd kost. De tickets komen automatisch rechtstreeks bij de juiste supportafdeling. Afhandelen gaat verder via AFAS voor incidenten, workflows en dossiervorming.

Meer uitbreidingen

Bekijk ook eens onze uitbreidingen

Meer Profijt uit Profit met een uitbreiding binnen AFAS InSite en OutSite

PURE

Capaciteitsplanning en budgetbewaking voor AFAS

Meer info

Toegift

Voor Goede Doelen of charitatieve organisaties

Meer info

XSite

Uitbreiding op maat voor AFAS InSite of AFAS OutSite

Meer info

Heb je een vraag of op zoek naar advies?

Wij helpen je graag. Ook als je AFAS koppeling of AFAS uitbreiding nog gemaakt moet worden.

XCESS helpt je verder, verbinden doen we samen.

Neem contact op
XCESS pand

Wij geven om jouw privacy

Wij en derde partijen gebruiken cookies op onze website voor statistische, voorkeurs- en marketingdoeleinden. Google Analytics-cookies zijn geanonimiseerd. U kunt uw voorkeur wijzigen door op `Zelf instellen` te klikken. Door op `Accepteren` te klikken accepteert u het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacyverklaring.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe u contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.