Nieuws

RMN: Service door content op maat

maart 2017 (409) | Webapplicaties

Reinigingsbedrijf Midden Nederland (RMN) is verantwoordelijk voor de afvalinzameling van meer dan 107.000 huishoudens in de gemeentes Baarn, Bunnik, Nieuwegein, Soest, IJsselstein en Zeist.

Website eerste informatiepunt

RMN wil het de inwoners binnen het verzorgingsgebied zo gemakkelijk mogelijk maken. Dat betekent een toegankelijke website met klantenportal waar de inwoner makkelijk informatie kan vinden, specifiek voor het eigen huisadres, ook vanaf mobiel of tablet.

Standaard CMS DNN

De robuuste website maakt gebruik van het gebruiksvriendelijke CMS DNN waarmee RMN content makkelijk kan toevoegen en beheren. Bovendien is het CMS een toekomstvast en goed onderhoudbaar systeem.

Klantenportal voor de inwoners

RMN biedt extra service aan de inwoners zoals het lenen van een aanhanger, ophalen van grof vuil en meldingen doen van bv. volle containers. Dit loopt via een eigen klantportaal. 

Via een koppeling met de afvalsoftware van PieterBas is er een automatische herkenning waarmee de inwoner toegang heeft tot de informatie speciaal voor zijn postcodegebied. Hier kan hij ook een aanhangwagen reserveren, meldingen doen en/of grof vuil op laten halen.

RMN: klantportaal voor de inwoners

Koppeling met interne systemen

De login van de inwoner voor het klantportal is via de Postcode gekoppeld met de afvalinzameling binnen de desbetreffende gemeente. Als de inwoner een melding of aanvraag doet, komt dit bij de regioleider terecht die de afvalinzameling verder afhandelt.

Ook je service verbeteren via een online platform?

Wil je meer weten over de mogelijkheden van een klantenportal, website of businessapplicatie? Aarzel dan niet om contact op met Rob van der Gaag via mail of 033 - 433 51 51.

Lees ook...