Klanten

StomerijApp voor zakelijke en consumentenmarkt

Business applicaties, .NET/SQL expertise, Mobiele toepassingen en apps

Stomerij.nl maakt het klanten gemakkelijk

Stomerij.nl is de grootste stomerij van Nederland met meer dan 1.500 servicepunten  

StomerijApp voor zakelijke en consumentenmarkt

XCESS heeft een App ontwikkeld voor de klanten van Stomerij.nl. Doel van deze App is het proces van inleveren van kleding en de administratie hiervan te vergemakkelijken.  

De StomerijApp zorgt voor minder handling en is erg gebruiksvriendelijk. Deze extra service levert tevreden klanten op.

Online Klantportaal voor werkgever

De werkgever houdt zelf de stoomtegoeden bij voor zijn medewerkers in een klantportaal. Met een login heeft de werkgever toegang tot deze online business applicatie. De werkgever heeft direct overzicht in contracten, kosten en status van het stomen van de bedrijfskleding.

Smartphone App voor de werknemer

In de StomerijApp is een lijst met de dichtstbijzijnde filialen waar de werknemers  bedrijfskleding kunnen inleveren om te stomen. Bij inlevering ontvangen ze een barcode waarmee ze de kleding volgen. Als de kleding klaar is, ontvangt men een melding. Afrekenen gebeurt via het tegoed in de App. Declareren is niet meer nodig.

StomerijApp ook voor de consumentenmarkt

De StomerijApp is ook uitermate geschikt voor de consumentenmarkt. Via de AppStore kan men de App downloaden. In de App zijn de meest actuele prijzen, recente acties en filialen opgenomen. En uiteraard volgt ook hier een melding als de kleding klaar hangt om opgehaald te worden. In de toekomst komt er nog een loyaltysysteem voor trouwe klanten. 

Dynamisch online proces vervangt bonnetjes

De administratieve rompslomp van handmatig bonnetjes inzamelen, controleren en verwerken door de personeelsadministratie is vervangen door een eenvoudig online proces. Dit bespaart tijd en geld en is minder foutgevoelig. 

Business applicatie op maat

De StomerijApp en de beheerapplicatie zijn geïntegreerd in de centrale ERP-applicatie van Stomerij.nl. Hiermee heeft Stomerij.nl direct inzicht en overzicht van inkomsten en kosten. De App is een mooie service waarmee de klant het totale proces van bonnetjes indienen, controleren en vergoeden vervangt voor een efficiënt tijdbesparende online webapplicatie.

De StomerijApp levert tevreden klanten en gebruikers op

  • Klantvriendelijke App voor reiniging bedrijfs(kleding) 
  • Minder handling, meer gebruiksgemak en overzicht, werkgever ontvangt slechts één factuur
  • Landelijke dekking, klant kan bij alle depots inleveren en ophalen
  • Integratie met centrale ERP-applicatie
  • Webapplicatie bij zakelijke klanten voor inregelen randvoorwaarden
  • Extra functies: Track & Trace, notificaties, dichtstbijzijnde servicepunt, loyalty, Q&A
  • Informatie in één oogopslag beschikbaar, voor werkgever en werknemer
  • Beschikbaar voor iPhone, Android, en Windows

Ook een online webapplicatie of App?

Meer informatie over online webapplicaties of over Apps? Neem contact op met Rob van der Gaag, accountmanager Business applicaties, hij helpt je graag.

contact rob van der gaag

button contactformulier

 

Lees ook...


In het kort

  • Gebruiksvriendelijke App  
  • Minder handling, meer gebruiksgemak en overzicht
  • Integratie met centrale ERP-applicatie
  • Webapplicatie/klantportaal bij zakelijke klanten voor inregelen randvoorwaarden
  • Track & Trace, notificaties, dichtstbijzijnde servicepunt, loyalty, Q&A
  • Voor iPhone, Android, en Windows

Technologie

  • Xamarin
  • .NET
  • MS SQL
  • DNN