
Meer weten?
Benieuwd hoe TOPdesk gecombineerd met ADconnect jouw organisatie vooruit helpt?
Lees verder op ADconnectDan wil je toch dat als je een nieuwe medewerker aanmaakt in AFAS Profit HRM, dat deze automatisch in Active Directory wordt aangemaakt. En dat er dan ook tegelijkertijd een ticket volgt in TOPdesk om de facilitaire zaken te regelen? Dat is precies wat de koppeling Active Directory gecombineerd met TOPdesk voor jou regelt.
Met ADconnect, de koppeling voor AFAS Profit en Active Directory regel je het toekennen van rechten voor automatische toegang tot het bedrijfsnetwerk en de applicaties voor nieuwe medewerkers.
Vaak is toegang tot Active Directory niet het enige wat geregeld moet worden voor een nieuwe medewerker. Die heeft bijvoorbeeld ook een badge nodig om deuren te openen. En een telefoon en een laptop. In veel gevallen is dit geregeld via het handmatig invoeren van een ticket in een facilitair systeem als TOPdesk. Met ADconnect, de koppeling AFAS – ActiveDirectory, regel je dit automatisch.
Bij het in dienst melden van je nieuwe medewerker heb je met ADconnect direct alles voor hem of haar geregeld: de juiste rechten en toegankelijkheid én de vereiste faciliteiten. De nieuwe medewerker kan direct aan de slag!
Download dan de brochure of lees verder op onze pagina ADconnect.
Benieuwd hoe TOPdesk gecombineerd met ADconnect jouw organisatie vooruit helpt?
Lees verder op ADconnectMeer Profijt uit Profit met een uitbreiding binnen AFAS InSite en OutSite