
Meer weten?
Benieuwd hoe de koppeling van Supportmailbox naar tickets in AFAS Profit jouw organisatie vooruit helpt?
Ik wil contactHeeft jouw organisatie een support of helpdesk? Gebruik je AFAS als support systeem en voor de afhandeling van support tickets? Ontvang je veel supportvragen via een support mailbox? Gebruik dan onze support mailbox integratie met AFAS Profit!
De koppeling maakt automatisch alle supporttickets aan in AFAS CRM. En alle mailwisseling rondom een supportvraag wordt netjes geordend en overzichtelijk in AFAS CRM vastgelegd. Daarmee zijn alle reacties en correspondentie over hetzelfde incident, vraag of ticket gebundeld onder één dossieritem bij de Verkooprelatie in AFAS.
Een perfecte manier om de klantvriendelijkheid te vergroten zonder dat jij er meer werk aan hebt.
Heb je een support mailbox en ben je veel tijd kwijt aan controle van mail, -adres, incident, dossiernummer en nieuwe tickets aanmaken of toevoegen bij bestaande tickets?
Dan is de koppeling van supportmailbox naar tickets in AFAS Profit CRM de uitkomst. De koppeling leest de mailbox uit en controleert email-adres, bijlages en of het ticket al bestaat.
Vervolgens ontvang jij automatisch de supportaanvraag in AFAS Profit CRM gekoppeld aan het dossier en de eigenaar van het ticket.
Zo houdt jij meer tijd over voor ticketafhandeling in plaats van controleren en invoeren.
Moet je voor support eerst inloggen in een ticketsysteem. En dan een ticket aanmaken? Of ben je regelmatig je wachtwoord kwijt? Dat kost je veel tijd en extra werk.
Eenvoudig je supportvragen mailen naar een algemeen mailadres zou makkelijk zijn. Daardoor kun jij weer snel verder met je werk.
De koppeling zorgt ervoor dat tickets automatisch aangemaakt worden vanuit de supportmailbox naar AFAS Profit incidenten en dossieritems waardoor je meer tijd krijgt voor het oplossen van calls ipv het registreren ervan.
Het proces begint met het automatisch uitlezen en controleren van de mailbox, ook bijlages worden toegevoegd. Jij hoeft je mailbox niet meer bij te houden omdat de koppeling dat voor je doet.
Op basis van een mailbericht wordt een ticket aangemaakt. Als het afzenderadres voorkomt bij een contact of een organisatie, dan wordt het dossieritem daarop vastgelegd. In de onderwerpregel komt het ID dat hoort bij het dossieritem.
Bij een onbekend e-mailadres, wordt op basis van domeinnaam de juiste organisatie erbij gezocht. Het ticket-ID komt automatisch in de onderwerpregel. Alle correspondentie rondom het ticket wordt gebundeld onder dit ID nummer in het dossier in AFAS Profit.
De tickets komen automatisch rechtstreeks bij de juiste supportafdeling. En kunnen verder afgehandeld worden via AFAS voor incidenten, workflows en dossiervorming.
Heeft je klant support nodig, dan kan hij eenvoudig een mail sturen. Alle supportaanvragen komen in je centrale mailbox binnen. Hartstikke handig omdat daarmee al je gebruikers precies weten waar ze met hun supportproblemen en -aanvragen terecht kunnen. Inloggen op het supportticketingsysteem is niet meer nodig.
Gebruik je AFAS als support(ticket)systeem dan is een goede oplossing om je supportmailbox te koppelen. Een automatisch proces zorgt ervoor dat tickets automatisch en rechtstreeks aangemaakt worden in AFAS Profit CRM.
Zo heb je één centrale plek voor afhandeling en dossiervorming van alle supporttickets, namelijk AFAS Profit CRM. Dat geeft je meer overzicht in de status van je tickets en minder controleer en invoerwerk.
Koppelen is meer dan alleen een technische oplossing. Een betrouwbare koppeling vereist veel proces- en structuur kennis. Daarom wordt de koppeling van Mailbox naar supportticket in AFAS Software ingericht door ons team van ervaren experts. En heb jij daar geen omkijken naar.
Wil jij ook jouw klant maximaal bedienen zonder dat jij er meer werk aan krijgt? Neem dan contact op.
Benieuwd hoe de koppeling van Supportmailbox naar tickets in AFAS Profit jouw organisatie vooruit helpt?
Ik wil contactEen klantvriendelijk proces zonder dat het jou tijd kost. De tickets komen automatisch rechtstreeks bij de juiste supportafdeling. Afhandelen gaat verder via AFAS voor incidenten, workflows en dossiervorming.
Meer Profijt uit Profit met een uitbreiding binnen AFAS InSite en OutSite